На мою думку,
особистість – це щира , ціннісна, духовно багата людина, яка живе згідно покликання. Це людина , яка
здатна виявити свої схильності , розкрити свої таланти , може домогтися успіху
. Бути педагогом – значить бути
особистістю . Моя професія – мій поклик душі . Я – педагог ! Я несу це звання і
пишаюсь цим .
Я – перша вчителька
, а це значить, що на мені - відповідальність за найважливіший період людського
життя, турбота про фізичне здоров’я і психологічний стан дітей.
Мені довіряють,
довіряють не тільки як вчителю, а і як особистості, адже вручають найдорожче –
дітей. Думаючи над тим, за що мої учні
цінують, поважають мене, впевнена, що не тільки за мої уроки, на яких діти
навчаються. Не тільки за те, що я добре володію технічними новинками і
застосовую їх на уроках, адже багато хто з них краще знає комп’ютер. Не за те,
що я освічена людина і можу дати відповіді на їх питання – в наш час інформаційне поле зростає
і неможливо знати все. Не за те, що я обираю демократичний шлях роботи. А за
те, що в кожній дитині я ціную її особисту гідність, за те, що шаную і поважаю
їх, ставлюсь до дітей лагідно, щиро. Я всіма силами показую дітям, що кожного з
них я дуже чекаю, що наш клас має потребу в них. Спілкування з учнями та їх
батьками приносить мені задоволення. Я віддаю їм свої знання, тепло своєї душі.
Мої учні – діти двадцять першого століття, часу, в якому особливо цінується
інформаційна грамотність , винахідливе
мислення, уміння вирішувати проблеми, здатність приймати рішення, спільна
робота в команді, творчий підхід до справи , висока працездатність.
Тому, ставлю собі за
мету навчити своїх дітей вчитися. Разом з учнями переживаю радість пізнання
нового, створюю ситуацію успіху, активізую учнів нехай і на маленьке, але власне відкриття.
Знаю, що кожен мій урок має сіяти в дитячих думках добро і красу, формувати
людяність .Так, це складно, але цікаво і відповідально вести в життя нове
покоління.
І дома, і на роботі, і в суспільстві я – провідний до
країни знань, дотепний казкар і витівник, мудрий і справедливий друг.
Комментариев нет:
Отправить комментарий